Wat Betekent Dat Voor U?

De Telenet Group maakt het verschil voor haar klanten door voortdurend te investeren in haar netwerk en innovatieve producten, bovenop een onberispelijke service.

 

Wat is de Telenet Group?

 

De Telenet Group maakt het verschil voor haar klanten door voortdurend te investeren in haar netwerk en innovatieve producten, bovenop een onberispelijke service.

 

We hopen ook voor u als SFR klant het verschil te maken, door u toegang te geven tot het beste wat de digitale wereld te bieden heeft.

 

Wat verandert er voor mij als SFR klant?

U kan blijven genieten van uw vertrouwde SFR producten. In de tussentijd zal de Telenet Group er alles aan doen om de klantenservice te verbeteren. Daarnaast hebben we beslist om doorgedreven te investeren in het netwerk om u te laten genieten van een optimale digitale ervaring. Nog voor het einde van het jaar zal u hiervan de eerste resultaten ervaren.

 

Goed om te weten:

  • U kan uw SFR modem en decoder gewoon behouden.
  • Ook op het vlak van facturatie verandert er niets.

 


Ik heb een vraag of probleem. Wie contacteer ik?

U kan nog steeds terecht bij uw vertrouwde klantendienst op 02/226 52 25 (van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 19:00, en op zaterdag van 9:00 tot 13:00). Daarnaast houden wij u graag op de hoogte van onze investeringen.

 

Kan ik Telenet of BASE klant worden?

Voorlopig zijn de Telenet-diensten nog niet beschikbaar in de SFR-regio’s. Voor een mobiel abonnement kan u wel al terecht bij BASE.

 

 

Investeringen

De Telenet Group zet alles in het werk om de SFR klanten toegang te geven tot het beste wat de digitale wereld te bieden heeft. In de komende weken en maanden geven we u hier op regelmatige basis een update over onze investeringen.

Ook in de toekomst doen we de nodige investeringen om de kwaliteit van het netwerk en de klantenservice gevoelig te verbeteren. In de komende weken en maanden geven we u hier op regelmatige basis een update.

We bedanken u alvast voor uw geduld.